Gelagat Atas Troli Bagasi

As salam semuo…Selepas penat berlari ke hulu dan ke hilir Mifz mengambil keputusan untuk berehat sebentar di atas troli bagasi ketika berada di Lapang Terbang Langkawi…

164432 4907124348648 390983785 n Gelagat Atas Troli Bagasi

Best jugak naik troli nih…
207380 4907120708557 135729208 n1 Gelagat Atas Troli Bagasi
Eh Papa janganlah candid-candid…
226823 4907127828735 1847495449 n Gelagat Atas Troli Bagasi
Oh lega sikit lenguh-lenguh badan den…
421574 4907122348598 90739185 n Gelagat Atas Troli Bagasi
Papa…please jangan ambik gambar Mifz…
554874 4907126148693 1180159343 n Gelagat Atas Troli Bagasi
Mifz nak relax pun tak senanglah Papa nih…

Kereta Sewa Langkawi Murah…!!!

555097 4907128588754 420380509 n Gelagat Atas Troli Bagasi

Ah malas nak pandang Papa lagi…
581775 4907132708857 1494879548 n Gelagat Atas Troli Bagasi
Besar juga burung helang tuh yer Papa..??

Begitulah antara gelagat Mifz…dia sentiasa menjadi tarikkan orang ramai dengan gelagat dan rupa parasnya yang kacak…Papanya hanya tumpang glamour…hehe

Bila dilihat gambar-gambar Mifz tuh , kelihatan dia seperti dah besar sangat kan…kakinya kelihatan panjang semacam jika nak dibandingkan dengan usianya yang hanya berumur 2 tahun 4 bulan…ketinggiannya sudah pasti mewarisi genetik PM…hehe

Dah besar anak PM sorang nih…semoga membesar dengan sihat dan menjadi anak yang soleh kelak…amin…

20 thoughts on “Gelagat Atas Troli Bagasi

  1. mama

    assalam PM..pandai mifz cari tempat landing.. ;)
    ehem mifz memang ensem..blh `book` awal2 tak utk bkl cucu mama nanti?.. he2x..
    semuga mifz jadi ank yg solih..amin..

    Reply
  2. Irfa

    sy bayangkan dia akan jd lelaki hensem idaman malaya bila besar nanti

    #anak2 sy pantang ke apt mesti berebut nak naik troli.huhu

    Reply
  3. jeBateja

    Ooo…kalau den leh bermain dhn troli tu…den pun nak….yg kat KLIA tu lagik best oooo……lembut jer gerak nya….ahakz

    Reply

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

You may use these HTML tags and attributes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <strike> <strong>

CommentLuv badge