Gambar Karpet Murah di Nilai 3

20121128 234840 Gambar Karpet Murah di Nilai 3

20121128 234540 Gambar Karpet Murah di Nilai 3

As salam semuo..

Sebelum nih dalam entry INI PM ada ceritakan pasal karpet murah di Nilai 3 kan..tapi PM terlupa pulak nak tunjukkan gambar karpet yang PM beli..hiks..

Yup 2 gambar di atas ialah karpet tersebut..pilihan wife PM seratus peratus, PM menurut saja..cantik katanya, cantik juga la kata PM..;-)

Karpet yang berwarna vanilla coklat tuh untuk bahagian ruang tamu, harganya RM300.00..manakala yang bercorak lingkaran hitam tuh untuk bahagian ruang makan, harganya RM250.00..kedua-duanya karpet import, tapi lupa pulak dari mana..huhu

Ternyata harga karpet di Nilai 3 memang agak murah jika hendak dibandingkan di Lembah Klang nih, murah bukan sepuluh dua puluh ringgit yer, banyak jugalah bezanya..ternyata pembelian yang berbaloi..

Published with Blogger-droid v2.0.6

38 thoughts on “Gambar Karpet Murah di Nilai 3

  1. Nadiah Sidek

    yang di bawah meja makan tu nampak menarik. saya tak minat sangat karpet. dahlah anak-anak suka tuang macam-macam atas karpet..huhu..

    Reply
  2. Norizwan

    karpet yang cantek, memang murah…nampak sangat sekesa mata memandang…saya per nah karpet gambar first tu harganya mahal Rm 400

    Reply
  3. faraherda.razalan

    Sy suke karpet bwh meja makan tu. Murah ke? Mungkin murahlah sbb sy tak pandai bab beli karpet. Tapi apa yg penting, sy tau karpet kat Ikea tu mahal. Huuuuuu~

    Reply
  4. makchaq

    Cantik dan murah.. kalau rajin jalan/survey memang boleh dapat yang harga berpatutan kan..

    Cantik gaya rumah moden PM ni..

    Reply
  5. ariana

    Mmg betul karpet kat nilai murah, hubby akak yg jarang memveli pun beli 2 bidang karpet dan dua lg yg kecik utk alas sejadah..dia kata Mmg murah jauh dr Ktn tmpat kami itu yg dia beli tu..suka warna camtu ye..hubby akak beli hijau menyala huhu

    Reply

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

You may use these HTML tags and attributes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <strike> <strong>

CommentLuv badge