Negeri Sembilan vs Selangor

Salam semuo..

Gua membesar di Negeri Sembilan..Hobin Jang Hobin..

Wife gua lahir dan membesar di Selangor..The Reds Giant..

Mifz pun lahir di Selangor..

Bilo isu beli bola negeri mano sesuai untuk Mifz jadi perdebatan..gua tewas..Selangor monang tewaskan Negeri Sembilan..huhu

Published with Blogger-droid v2.0.4

25 thoughts on “Negeri Sembilan vs Selangor

  1. MaYa MustWany

    hahah 2 lawan 1..sure bola slngor gak menang..hahahah

    mas pun sokong slgor..klu umah ni smua skong perak.kdg klu game perak n slgor,slgor mng..mas dok gelak2..hot smua 1 umah..hihihi

    tpi now xbrpa nk lyn sgt coz xbrpa tgk..

    Reply
  2. suri solehah

    hehe,,kena rasuah mifz tu kalau nk menang..akak anak beranak selalu gitu gak,,akak kel,somi kedah,,anak lahir kat sel hehe..yang si anak kunun2 dia org sel lah,kena sokong sel hehe

    Reply
  3. Mr.Clive

    hahaha
    ilek la bro!kehkehkehhh…last last Mifz jadi supporter selangor la ni?haha setailo la bro…kelab epl dier ape pulak bro? kehkehkeh…XD

    Reply
  4. mama nor lara

    ehem mama lahir diselangor,hb org johor..nasib baik dua2 tak minat sgt dgn bola..hik2x.. kalau tak mau berebut nak beli bola yg mana mcm papa mifz & wife utk anak!!..

    Reply
  5. aimaniman

    akak pun sama, asal jhr, abah pahang, anak2 selangor, kerja ambil hasil mahsul dan buang hasil mahsul selangor… tapi sokong klantan,.. sbb saja suka dia kuat…

    Reply
  6. Afzainizam

    nampak nyerr mifz suka ngan selangor lahhhh… nak buat camnerrr…

    ~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
    Story terbaru blog kami…
    diy pasang flash brake light

    Reply

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

You may use these HTML tags and attributes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <strike> <strong>

CommentLuv badge